Xpoint Assistant – Liiketoiminnan tehokas tukipalvelu

Xpoint Assistant on joustava tukipalvelu, joka tehostaa asiakasyritysten myynti- ja hankintatoimintoja sekä säästää niiden kustannuksia.

Millaisille yrityksille Xpoint Assistant on tarkoitettu?

Xpoint Assistant -palvelu sopii kaikenlaisilla yrityksille – toimialasta ja koosta riippumatta. Erityisesti siitä on hyötyä yrityksille, jotka haluavat tehostaa myynti- ja hankintatoimintojaan sekä parantaa toimitusketjunsa hallintaa. Palvelu on helppo skaalata ja räätälöidä tarpeen mukaan.

Miten palvelu toimii?

Käytännössä asiakasyritys antaa valitsemansa toiminnot kokonaan tai osittain ammattilaistemme hoidettaviksi. Yritys saa käyttöönsä Xpointin osaajan, joka työskentelee asiakkaan tiloissa tai tietoliikenneyhteyksien avulla etänä. Tarvittavin osin hän voi kytkeytyä suoraan asiakkaan tietojärjestelmiin. Asiakasyritys saa samalla tuekseen koko Xpointin asiantuntemuksen.

Xpoint Assistant -palvelun sisältö joustaa asiakkaan toiveiden mukaan. Näin asiakas maksaa vain tarvitsemastaan palvelusta – ei koskaan mitään ylimääräistä.

Mitä etuja Xpoint Assistant tarjoaa?

Myynti- ja hankintatoimintojen hoitaminen Xpoint Assistant -mallin mukaisesti tarjoaa asiakasyrityksille paljon etuja. Se muun muassa

  • tehostaa yritysten toimintaa
  • vapauttaa resursseja
  • tuo toimintaan lisää joustavuutta
  • parantaa kustannustehokkuutta
  • auttaa yrityksiä keskittymään ydintehtäviinsä

Esimerkkejä Xpoint Assistant -palvelun sisällöstä

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!